Unico Iho ni PNP Chief dela Rosa, nag exam upang maging Pulis

Kumuha ng Cadet Admission Test (CAT) sa Bolton campus of the University of Mindanao ang nagiisang anak na lalaki ni Philippine National Police (PNP) Director General Ronald "Bato" dela Rosa . 

"Gusto jud nako kay nidako naman ko sa mga pulis so kabalo na pud ko sa ilang kinabuhi," ito ang pahayag nya sa exclusive interview ng ABS-CBN News.
(I really wanted to, because I grew up with cops so I knew what they have been through.)




Idinagdag din nya na hindi umano siya pinilit nang ama na maging pulis rin.


"Dili nako gusto buhaton para sa iyaha, gusto nako ni buhaton kay love nako ang akong pamilya, mga PNP, mura nakog pamilya sa ilaha ug tibuok Pilipino gyud, ug ang Presidente pud, mahal jud nako ang Presidente,"
(I am not doing this for him, I do this because I love my family, the PNP, they are like my family. All the Filipino too, and the President too, I really love the President.)
Unico Iho ni PNP Chief dela Rosa, nag exam upang maging Pulis Unico Iho ni PNP Chief dela Rosa, nag exam upang maging Pulis Reviewed by Jhon on 11:39 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.